Дистанційне навчання. Цікава математика ( молодша група)

«Подорож Колобка»

Мета: уточнити математичні поняття «великий – малий», «один – багато», «далеко – близько», зацікавити дітей ігровим сюжетом. Спонукати частково відображати дії героїв казки, проявляти інтерес;фантазувати, проявляти активність у ході програвання сюжету;виховувати потребу слухати, програвати казку, співпереживати героям.Ознайомити із геометричною фігурою куб; будувати з будівельного матеріалу споруди.Фіксувати  особливості персонажів: колобок круглий, як кулька; він котиться; підспівувати пісеньку колобка.Фіздолати перепони – пеньки, горбочки, купи хмизу – у лісі.

 

Демонстраційний матеріал:  колобок; герої лялькового театру: заєць, ведмідь, лисиця; дерево з яблуками; куби різних розмірів; будівельний конструктор: куб, пірамідка.

Роздатковий матеріал:  яблучка, кошики, малюнки тварин, малюнки фігур та предметів, пазли «малинка,«Подорож Колобка»

Хід заняття:

Вихователь: Діти, послухайте пісеньку, яку я зараз вам заспіваю.

Я по коробу метений,

Я на яйцях спечений,

Я від бабки і діда втік,

То й від тебе утечу!

Відгадайте чия це пісенька, із якої казки?

Діти:  Пісня колобка! Казка називається “Колобок”!

Вихователь: Вірно, діти! А ну хто швиденько  знайде і принесе мені “Колобка”.

Вихователь: Так молодці!Хто це? Який він?

Він круглий, як кулька. Тому він і котиться.Діти навколо колобка викладають малюнки із зображенням фігур та предметів круглої форми.

Вихователь нахиляється, торкається Колобка – він і покотився.

Вихователь: Покотився Колобок. А якого він зустрів у лісі?

Діти: Зайчика, вовка, ведмедя, лисичку!

(діти підходять до столу із зайчиком)

Вихователь: А от і Зайчик. Скільки Зайчиків, діти?

Діти: Один.

Вихователь: А який Зайчик?

Діти: Маленький, сіренький, вухатий.

Гра «Хто в хатинці живе».На столі лежать шість картинок із зображенням тварин. Накрита кожна з них паперовим квадратиком – хаткою. На кожному із цих квадратиків намальовано значок. На смужці розкладені картинки і відповідні їм значки. Це буде шифр, який допоможе дітям відгадати  Хто живе в хатинках. Діти, дивлячись на смужку-шифр, мають відгадати, яка картинка лежить під тією чи іншою хатинкою, і сказати хто в хатинці живе.При повторній грі варто змінити «шифровку» картинок.

Вихователь: Ну скачи, Зайчику, по горбочках через пеньочки. Та дивись, не поламай ніжки!

Діти підходять до галявинки на якій сидить Ведмідь.

Вихователь: О! А це хто?

Діти: Ведмідь.

Вихователь: А скільки їх?

Діти: Один Ведмідь.

Вихователь: А який він?

Діти: Великий, волохатий, клишоногий.

Гра «Орієнтування в просторі» . На столі лежать зображення малини, складені з декількох частин. Дітям потрібно скласти частинки так, щоб утворилася ягідка.

Вихователь: А ну, клишоногий, покажи нам як ти вмієш ходити по горбочках і переступати через пеньочки. Бачу товстунчику, що важко тобі! Давайте, дітки покажемо Ведмедику, як треба ходити по горбочках.

Фізкультхвилинка. Діти (кожен по-своєму) показують.

Вихователь: А кого ще може зустріти в лісі Колобок?

Діти: Їжачка, білочку, кабана, косулю, мишку, різних пташок.

Вихователь показує дітям картинку.

Вихователь: Подивіться, скільки звіряток сидить на галявині?

Діти: Багато.

Вихователь: Вірно, багато звірят. А тепер відгадайте загадку. Котиться Колобок, а на зустріч йому біжить хитра пустунка, вся з себе руденька, хвіст пухнастий. Хто це?

Діти: Лисичка!

Вихователь: Так, це Лисичка. А на якій відстані від Колобка вона стоїть?

Діти: На близькій відстані.

Вихователь: Вірно діти. Лисичка близько стоїть від Колобка. Коли Колобок зустрів у лісі Лисичку, він заспівав їй пісеньку. Лисичка пісеньку послухала, але вона була засмучена їй треба зібрати фрукти у кошик, а вона не знає як правильно це зробити. Може допоможемо лисичці?

Гра «Збирання фруктів». На галявинці стоїть дерево з яблуками. Під деревом стоять кошики Великий, менший, найменший. Діти діляться на пари і зривають яблучка у кошики: маленькі яблука – в маленький кошик, більші – у більший, а великі – у найбільший.

Вихователь: Діти, а скільки ми зібрали яблук?

Діти: Багато.

Діти: Дякуємо тобі, Лисичко! Велике спасибі!

Вихователь дістає із-за дерева куб.

Вихователь: Діти, погляньте, що це за фігура? Це – куб. Показує фігури різні за розміром, кольором.

Вихователь: Діти, фігури мають одну й ту саму форму. Куби не котяться.

Обстеження ( макет у ліву руку, а вказівним пальцем правої руки обводити по контуру, одночасно називаючи фігуру)

Знайти в групі предмети схожі на куб ( кубики, ящик для іграшок, тумбочка для взуття)

Вихователь: Діти, ми звами виконали всі завдання які пропонували нам звірята. Давайте їм подякуємо за цікаву подорож і побудуємо для ним будиночки ( діти будують будиночки із будівельного конструктора: куб та пірамідка)

Підсумок.

Лунає весела музика. Діти танцюють разом зі звірятами.

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *