Дистанційне навчання. Дитина в довкіллі/ Талановиті пальчики (молодша група)

Інтегроване заняття з  мовленнєвого розвитку, народознавства  та образотворчого мистецтва .

Тема: Дружна родина.

Програмовий зміст: Закріпити знання дітей про сім’ю  та членів сім’ї, про те, що в родині всі люблять, піклуються і допомагають один одному, викликати бажання розповідати про взаємини між дітьми й дорослими в сім’ї. Збагачувати знання дітей про родинні стосунки, стимулювати інтерес до історії свого роду. Формувати вміння дітей складати разом  із вихователем невеликі   розповіді про  своїх рідних. Розвивати зв’язне мовлення, увагу, пам’ять , уміння слухати ,активізувати словник (слова: лагідний, добрий, дужий, уважний,справедливий, щирий тощо). Продовжувати вчити дітей утворювати пестливі слова, узгоджувати прикметники з іменниками; активізувати словник дітей за темою, ввести в активний словник назви сім’я, родина. Викликати бажання уважно слухати й відтворювати зразки  усної народної творчості. Виховувати доброзичливість, взаємоповагу, почуття любові та поваги   до своїх рідних, почуття гордості за свою сім’ю. Вчити викладати готові форми на папері, намащувати заготовки клеєм; вчити дітей орієнтуватися на папері, розпізнавати геометричні фігури, використовувати їх для створення нескладних предметних композицій; формувати уміння користуватися клейстером; розвивати дрібні м’язи рук, виховувати посидючість, старанність

Тип заняття: інтегроване.

Хід заняття.

І. Організаційна частина.

Вихователь: Діти, до нас у садочок сьогодні прийшли гості, давайте посміхнемося  до них, і привітаємося з усіма за допомогою віршика.

Доброго ранку, сонце привітне, доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, в небі пташки, доброго ранку, маленькі дубки!

Я вас вітаю, я вас люблю, всі ми живемо в ріднім краю.

ІІ Основна частина.

Зараз я вам загадаю загадку, а ви її відгадайте, будь ласка:

Встає на зорі,

Співає у дворі,

На голові гребінець,

Хто ж це?

Діти: Це –півник-співунець.

Розглядання альбому «Моя родина»

Вихователь: Діти, подивіться, що нам півник-співунець приніс. Це альбом «Моя родина». На цих фотографіях є ви та ваші найрідніші й найближчі люди — мами, татусі, братики, сестрички, а, можливо, у когось тут є і дідусь, і люба бабуся. Давайте їх розглянемо. Ось перша фотографія. Її нам приніс Миколка . Хто на фотографії? Як звати тата? А маму?

Вихователь: На фотографії вся сім’я Миколки: він сам, його мама і тато. Вони посміхаються, тому що їм добре разом, вони люблять один одного. Мама  і тато піклуються про свого синочка.

За « круглим столом» діти розглядають свої фотографії, розповідають, хто на них зображений, як звуть членів сім’ї.

Вихованель: Ось бачите, діти, у кожного з вас є своя родина, в якій всі один одного люблять, шанують, дорослі дбають про маленьких. А діти  повинні бути слухняними, та  повинні радувати маму, тата, дідуся, бабусю.

Вихователь: Сім’я схожа на руку з пальчиками, де кожен пальчик – гарний, вправний і потрібний.

Пальчикова гімнастика « Дружна сім’я»

Давайте уявімо, що кожен пальчик — це хтось із нашої сім’ї.

Перший пальчик — наш дідусь,

Другий пальчик — то бабуся,

Третій пальчик — наш татусь,

А четвертий — то матуся,

А мізинчик — наш малюк.

(діти повторюють за вихователем слова, загинаючи і розгинаючи пальчики, спочатку на лівій руці, а потім на правій)

Вихователь: Разом пальчики можуть виконати будь-яку роботу. Так само і дружній сім’ї будь-які труднощі здолати під силу, бо всі в ній піклуються одне про одного, допомагають одне одному, а головне – люблять і поважають одне одного.

Вихователь пропонує відгадати загадку :

Хто вас, діти, міцно любить?

Хто вас ніжно так голубить?

Як ви хворі цілі ночі,

Не стуляє свої очі? (Рідная матуся)

Вихователь: Діти, а як ви називаєте своїх мам, якими ласкавими словами?

( Мама, ненька, матуся, матінка).

У нас в Україні звертаються з повагою до матері і називають її – берегинею.

Мати любить своїх дітей особливою, материнською любов’ю, це ми чуємо у прислів’ях та приказках:

«Любов матері безмежна»; «Дитина плаче, а матері боляче»;

«Без матері і сонце не гріє».

Вихователь: Давайте для наших мам зберемо цілий коших гарних справ!

Дидактична гра «Кошик добрих справ».

Діти стають у коло навколо кошика. По черзі передають кошик, називають добру справу : я мию посуд, я прибираю іграшки, я поливаю квіти…..(під час гри звучить спокійна музика)

«Дидактична гра «Розкажи про членів родини»

Вихователь: «Я люблю свою родину

І привітну і гостинну.

Ви, малята, не чекайте.

Хто є хто? Відповідайте!»

Хто усіх нас захищає, Матінці допомагає? З ним нічого не боюсь, Здогадались? Це… (татусь)

Що робить тато в вашій сім’ї? (За бажанням діти розповідають про татусів.)

Ще рідня у мене є! Всім питання задає, І вертлява, й невеличка, Моя люба це … (сестричка) (За бажанням діти розповідають про сестричок)

З ним ніколи не сварюся, Іграшками поділюся. Буду з ним дружити, грати. Познайомтесь, це мій … (братик) (За бажанням діти розповідають про братиків.)

Ще голубонька рідненька – Добра, мила і старенька. Я ніколи не журюся, Бо у мене є … (бабуся)

Що робить бабуся в вашій родині? (шиє, в’яже, розповідає казки, пече пироги).

Давайте і ми допоможемо бабусі спекти калачі. Діти співають українську народну пісеньку «Калачі».

Сивий, мудрий і поважний. Заклопотаний, відважний. Всього я в житті навчусь, Бо зі мною мій … (дідусь)

– Який дідусь? (сивий, мудрий, розумний). Дідусь вміє майструвати. Давайте ми , діти, допоможемо дідусю.

Розповідання дітьми української народної пісеньки «Куй, куй чобіток».

Фізкультхвилинка

Діти ходять по колу і промовляють:

У нас велика сім’я, у ній є не лише я (зупиняються).

Вихователь: Донечки (плескають дівчатка). Синочки (плескають хлопчики).

Дидактична гра «Сімейні речі».
Вихователь: Мої друзі, потрібна ваша допомога. Треба розібрати сімейні речі у валізі. Ви будете підходити до мене по одному і виймати з валізи по черзі речі, і говорити, кому з членів сім’ї вона належить (губна помада, краватка, окуляри, молоток, газета, туалетна вода, пустушка, туфель, спідниця, сорочка, капелюх, м’яч, в’язальні спиці, клубок ниток, гребінець тощо).
Аплікація «Хай живе наш рідний дім»

– Діти, де повинна жити сім’я? (відповіді дітей)

– Давайте побудуємо з вами дім, де буде жити родина.

Діти разом з вихователем викладають аплікацію будинка та розташовують в ньому членів сім’ї.

Вихователь читає вірш В. Железнякова «Рідний дім»

«Хай живе наш рідний дім!

Тепло й затишно у нім.

Тут і тато, тут і ненька,

І бабусенька рідненька,

І веселий наш дідусь

Крутить пишний сивий вус».

ІІІ Заключна частина:
Вихователь: Діти, а тепер підведемо підсумок нашого заняття. Про що ми з Вами сьогодні говорили? А що Вам найбільше сподобалося чи запам’яталося?(Індивідуальні відповіді дітей).
Вихователь: Правильно про сім’ю: про маму, про тата, про бабусю з дідусем, про брата з сестрою. Як добре, що у Вас є сім’я! Ви найщасливіші діти на світі, тому що у ваших сім’ях люблять один одного, весело і дружно живуть усі разом! Головне, щоб в сім’ї завжди був мир, дружба, повага і любов один до одного.

 

Основи здоров'я Тренінг 2. Дружна родина. Клас 2

 

дружна родина 3 клас

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.