Дистанційне навчання. Старший дошкільний вік. Ознайомлення з природним довкіллям

Ознайомлення з природним довкіллям

Тема. У зоопарку

Зоопарк, Животные. МАМЫ И МАЛЫШИ. Развивающее видео для детей - YouTube

Мета: розширювати знання дітей про різноманітність тварин у зоопарку та умови їхнього життя; пояснити різницю між клітками та вольєрами, розвивати пізнавальну активність, увагу, логічне мислення; виховувати дбайливе ставлення до тварин у неволі, безпечну поведінку під час відвідування зоопарку.

Матеріал: іграшкові тварини (дикі та свійські), обручі, вольєри та клітки (виготовлені дітьми з кострукторського матеріалу), картки із зображенням їжі для тварин, лист запрошення, картки із зображенням тварин на наборному полотні.

Хід заняття

  1. Сюрпризний момент

Діти отримують конверт з листом від давніх друзів — тварин.

Тварини запрошують дітей до себе в гості.

— Діти, в листі немає адреси. Що це за місце, де живуть різні тварини і де їх можна побачити разом? (Зоопарк)

— У нашому місті є зоопарк. Тож запрошую вас на екскурсію до нього.

— На чому можна вирушити в подорож?

— Пригадаймо правила поведінки в зоопарку.

— Чим небезпечні жарти біля кліток з тваринами?

Під музику діти вирушають груповою кімнатою, підходять до столу, на якому лежать іграшкові тварини.

  1. Дидактична гра «Знайди, хто в зоопарку зайвий»

Вихователь загадує дітям загадки, діти відгадують та обирають тварин, які в «зоопарку» зайві.

  • Влітку сіренький,

Взимку біленький,

Довгі вуха має,

Швидко в лісі стрибає. (Заєць)

  • Влітку наїдається,

Взимку відсипається. (Ведмідь)

  • Ходить диво по рівнині,

Дві гори несе на спині. (Верблюд)

  • Хвіст гачком,

Ніс п’ятачком. (Свиня)

  • Дуже товсті ноги маю,

Ледве їх переставляю.

Сам високий я на зріст,

Замість носа в мене хвіст. (Слон)

  • Я великий і красивий,

Як біжу, то в’ється грива. (Кінь)

Серед запропонованих іграшок діти відбирають тих тварин, яких не зустрінеш у зоопарку (корова, коза, вівця, кішка). Пояснюють, чому це так.

  1. Бесіда про тварин у зоопарку

— Як розміщують тварин у зоопарку, щоб вони не завдали шкоди один одному?

— Навіщо тваринам клітки? — Хто може заходити до кліток?

— Як доглядають працівники зоопарку за тваринами?

— Чи безпечна їхня робота? Чому?

— Окрім кліток у зоопарку є вольєри. Розгляньмо і з’ясуймо, що спільного і чим відрізняються клітка і вольєр. Клітка закрита з усіх сторін, має невеликі розміри. Вольєр — велика, простора споруда, відкрита згори.

  1. Дидактична вправа «Розсели тварин»

Діти обирають і пояснюють, яким тваринам буде зручніше в клітках, а яким — у вольєрах.

  1. Фізкультхвилинка

Діти виконують фізичні й танцювальні вправи з іграшковими тваринами під музику. Іграшки залишаються в дітей у руках.

  1. Дидактична вправа «Південь — Північ»

— У зоопарку є тварини, які не витримують спеки, а є такі, які не витримують холоду. Тому треба піклуватися і про цих тварин.

— В обруч жовтого кольору розміщуватимемо тварин, які мешкають на Півдні. Що означає жовтий колір?

— В обруч білого кольору розміщуватимемо тварин Півночі. Що означає білий колір?

Діти розкладають тварин, пояснюючи свій вибір. Тварин, які не бояться спеки та холоду, можна розмістити між обручами, посередині.

  1. Дидактична гра «Нагодуй тварину»

Діти обирають картку із зображенням їжі і кладуть її біля тварини. Пояснюють свій вибір.

  1. Підсумок

— Як ви вважаєте, чи подобається тваринам жити в зоопарку?

— Це можливість для людей, великих і маленьких, побачити тварин, яких не зустрінеш у нашій природній зоні.

— Також це може бути єдина можливість для життя хворої тварини або тієї, яка постраждала від рук людини. Без зоопарку такі тварини можуть просто загинути.

— Раджу вам відвідати зоопарк зі своїми батьками і дізнатися про тварин іще більше.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.