Дистанційне навчання. Віконечко в природу

У гості до звірят.

Мета: поглибити знання дітей про тварин,які живуть у лісі, їх зовнішній вигляд,особливості; вчити правильно називати тварин та їх дитинчат; розвивати допитливість,мовлення; виховувати бажання дбати про тварин,доброзичливе ставлення до них.

Матеріал: кошик, картинки диких тварин,дитинчат тварин, макети дерев, крейда для гри «По стежці».

Хід заняття

Діти, я пропоную вам сьогодні прогулятися до лісу у гості до звірят. Як ви вважаєте, що треба взяти коли йдуть у гості? (Гостинці)

  • Візьмемо кошик із гостинцями й вирушаймо до лісових звірят.

Гра «По стежині».

( На підлозі намалювати крейдою дві паралельні одна одній «стежинки» завдовжки 2 – 2,5м. на відстані 25 – 30см.По цій стежці діти йдуть до лісу.)

  • Ось ми і прийшли до лісу. Де ж звірята живуть?

Діти підходять до ялинки

  • Як ви вважаєте, хто тут живе?

З-за ялинки виглядає зайчик.

  • Чому ви думаєте, що тут живе зайчик?
  • Який зайчик? (Сірий, швидкий, боязкий)
  • Чим ми можемо його почастувати?

Діти вибирають із кошика їжу для зайчика.

Довгі вуха, куций хвіст,

Невеличкий сам на зріст,

На городі побував –

Нам капусту попсував.

  • Наш зайчик подякував вам дітки і пострибав у ліс.
  • Ходімо далі.
  • Ой , а хто тут далі нас зустрів?

В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться.

Як зовуть її? (Лисиця)

  • Як називається будиночок для лисиці? (Нора)
  • Давайте розповімо їй чистомовку.

Са-са-са,са-са-са,

Йшла лисиця по лісах.

Су-су-су,су-су-су,

Білці я горіх несу.

  • Привітаймося з лисичкою. Яка вона? Чим ми її почастуємо?
  • Подивіться, яка велика хатинка. Як ви гадаєте хто тут може жити?

Не боїться він морозу –

Цілу зиму спить в барлогу,

Влітку любить мед, ожину,

Смачну ягідку малину.

  • Який він? Яка у ведмедя шуба? Як він ходить? А як ричить? Що ж любить ведмідь? Чим ми його пригощатимемо? Давайте згадаємо віршик про ведмедя.
  • За те, що ми почастували ведмедика, він хоче пограти з нами в гру.

Гра «У ведмедя у бору»

(Удосконалювати навички бігу; розвивати спритність і швидкість.)

Діти обирають ведучого — «ведмедя». Для нього на одному боці майданчика креслять коло — «барліг». На протилежному — «будиночок» дітей. Вихователь промовляє:

У ведмедя у бору
Гриби, ягоди беру. (Двічі)

Діти «ходять по лісу і збирають гриби, ягоди» (присідають і торкаються обома руками підлоги, підводяться), підходять до «ведмежого барлога».

А ведмідь сидить
І на нас ричить.

Після цих слів «ведмідь» тихо ворушиться, потягується, з ричанням підводиться. Діти тікають у свій «будиночок», а «ведмідь» біжить за ними і ловить.

  • У нас ще гостинці залишилися, ходімо далі.

На прогулянку подався
Розбишака сірий вовк.
Як побачив його зайчик,
Налякався і замовк.
Розлетілись пташенята.
Розбіжалися звірята,
Поховались і тремтять –
З вовком гратись не хотять.

  • Хто це ? (Вовк)
  • Може це собака? Чому ви вважаєте що це вовк?
  • Так це сірий вовк. Давайте назвемо його лагідно може він подобрішає. А ще залишимо йому гостинець.
  • Погляньте,яке високе дерево! Що під деревом лежить? (шишки)
  • А на дереві дупло! Хто може жити у дуплі?

На сосні чи на ялинці

Лісові збира гостинці .

Жвава,як вогонь прудка ,

Донька лісу,хто така? ( Білка).

  • Так хто тут живе?

Розгляд білочки

  • Яка вона? (Пухнаста,маленька,м’яка,прудка)
  • Що ми дамо білочці?

А зараз  ми з вами малята пограємо у гру «Мами та їхні дитинчата».

Є родина у малятка —

Мама, тато і дитятко.

І в звіряток є родина —

Мама, тато і дитина:

Лис, лисичка, лисеня,

Вовк, вовчиця, вовченя.

  • Ось і закінчилась наша прогулянка, нам час повертатися до дитячого садка.
  • Яких тварин ми сьогодні зустріли в лісі?

 

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.