Індивідуальний план самоосвітньої роботи вихователя Ветчинової Н. І .
Iндивідуальний план роботи під час карантину
(19.05.2020-22.05.2020)
вихователя Ветчинової Н. І.
№ | Дата | Зміст роботи | Час | Примітки |
1. | 19.05.20 | 1.Перегляд вебінару
«Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину». Мета:отримати практичні поради з налагодження освітнього процесу шляхом застосування у навчанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.Опрацювання статті I.Кондратюк «Перезавантаження» після відпустки». 2.Iндивідуальне спілкування з батьками дітей за допомогою соцмереж. 3.Оновлення дидактичних матеріалів для розвитку дрібної моторики рук. 4.Виготовлення атрибутів дня вишиванки |
9.00-11.00
11.00-11.30
11.30-13.00
13.00-15.30 |
https://youtu.be/omSH5KnON28 |
2. | 20.05.2020 | 1. Перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу».
Мета:отримати інформацію про використання методичних розробок та способи організувати навчання і дозвілля учасників освітнього процесу під час карантину. 2. Опрацювання статті А.Тристан «Читаймо разом». Мета:ознайомитись з досвідом реалізації популяризації книжки в дитячому садку. 3.Спілкування з батьками дітей через соц.мережі. 4. Поповнити матеріалом картотеку фізкультхвилинок. 5.Підготувати матеріал для виготовлення виготовлення лепбуку |
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00 13.00-14.00 14.00-15.30 |
https://youtu.be/fFP0d3r9ecQ
«Дошкільне виховання», 2019,№5
|
3. | 21.05.2020 | 1.Опрацювання статті К.Крутій «Педагогіка калабані».
Мета:поглибити знання про практичні втілення принципу природовідповідності в освітній процес,уточнти поняття-здоров`язбережувальні, здоров`яформувальні та здоров`ярозвивальні технології. 2. Поповнити матеріалом папку «Фізкультхвилинки». 3.Перегляд вебінару «Немовленнєва дитина в інклюзивному просторі». Мета: формування уявлення про різні категорії дітей із особливими освітніми потребами, які не мають активного мовлення та не можуть комунікувати з однолітками та дорослими звичними способами. 4.Співпраця з батьками через соц.мережі: завдання для дошкільника на карантин(індивідуальні бесіди,поради,консультації). 5.Робота з «Методичною скарбничкою». |
9.00-10.00
10.00-11.00 11.00-12.30
12.30-14.00
14.00-15.30 |
«Дошкільне виховання», 2019,№6
https://osvita.ua/school/63379/
|
4. | 22.05.2020 | 1.Опрацювання статті I.Кондратюк «Перезавантаження» після відпустки».
2.Пошук та підготовка матеріалів для створення пам’ятки для батьків та вихователів з питань лытнього оздоровлення 3.Спілкування з батьками дітей через соц.мережі. 4.Пошук інформацїі,підготовка матеріалів для виготовлення масажного коврика. |
9.00-11.00
11.00-12.30
12.30-13.30 13.30-15.00 |
«Дошкільне виховання», 2019,№8
Мотиваційно-рефлексійний тренінг.
Мережа інтернет.
Мережа інтернет.
|