Комплекс вправ ранкової гімнастики. Гімнастика пробудження
Комплекс вправ ранкової гімнастики № 2
(з брязкальцями)
( з 18 .05 – 29. 05 )
«Сонечко і дощик»
І. Ходьба зі зміною темпу
За сигналом вихователя діти зупиняються.
Після слів «пішли» вони продовжують ходьбу.
Біг у середньому темпі, ходьба.
ІІ. Вправи з брязкальцями
- Піднімання рук через сторони вгору (повторити 6 р.)
В. п. — основна стійка, руки з брязкальцями опущені вниз.
1 — підняти руки з брязкальцями через сторони вгору (вдих).
2–3 — потрусити брязкальцями над головою.
4 — опустити руки вниз (видих).
- Нахили тулуба впере (повторити 6 р.)
В. п. — основна стійка.
1–3 — нахилити тулуб уперед — униз, постукати брязкальцями по ногах нижче від
колін (видих).
4 — повернутись у в. п. (вдих).
- Повороти тулуба з підніманням брязкалець уперед (повторити 4 р.)
В. п. — стоячи, ноги нарізно, руки з брязкальцями опущені.
1 — повернути тулуб праворуч, підняти брязкальця вперед (вдих).
2 — повернутись у в. п., руки опустити (видих).
3–4 — те саме ліворуч.
- Присідання (повторити 5–6 р.)
В. п. — основна стійка.
1–3 — присісти, постукати брязкальцями двічі біля носків.
4 — підвестись у в. п.
ІІІ. Ходьба в повільному темпі з підніманням і опусканням рук через сторони
Ускладнення
Вправа «Згинання і розгинання рук перед грудьми» (повторити 8 р.)
В. п. — основна стійка, прапорці перед грудьми.
1–2 — випрямити руки вперед (вдих); зігнути руки у в. п. (видих)
Вправа «Випади» (повторити 6 р.)
Вихідне положення — руки на поясі.
1 — випад правою ногою вперед, руки з прапорцями вгору
2 — вихідне положення.
3–4 — те саме лівою ногою.
Гімнастика пробудження
( з 18 .05 – 29. 05 )
«Рушничок»
Дощ пройшов з грозою.
Вмите сонцем, сяє
Небо над рікою,
Рушничок квітчає.
Рушничок спустився
Прямо в нашу річку,
Потім простелився
В лузі, ніби стрічка.
Впала на калину
Хмарка сивувата,
Я біжу в долину
Рушничок шукати.
- В. п. — лежачи на спині, очі затулені долонями.
1 — руки в сторони.
2–3 — потрусити кистями рук.
4 — в. п.
- В. п. — те саме.
1–2 — витягнути спину.
3–4 — опуститися на ліжко.
- В. п. — те саме.
1–2 — підняти ноги до голови.
3–4 — в. п.
- В. п. — те саме, перекочування зі спини на живіт.
- В. п. — сидячи.
1–3 — обхопити ноги руками.
4 — в. п.
- В. п. — лежачи на спині, вправа «велосипед».
Фізкультура на повітрі
Мета: вчити дітей під час виконання вправ правильно вдихати та видихати повітря. Розвивати рухову активність. Виховувати бажання підтримувати здоровий спосіб життя.
- Продовжувати вчити ходити приставним кроком, шикуватися в шеренгу. Повторити біг між двома лініями. Розвивати бистроту у рухливій грі «Біжіть до мене».
- Вправляти дітей у навичках бігу в колону по одному. Повторити шикування в шеренгу, ходьбу приставним кроком. Розвивати спритність у рухливій грі «Пташенята й кіт».
- Удосконалювати навички ходьби на носках. Повторити шикування в колону за орієнтиром, біг в колону по одному. Розвивати витривалість у рухливій грі «Трамвай».
- Закріпити вміння дітей бігати в колоні по одному зі зміною напрямку руху. Повторити ходьбу приставним кроком. Розвивати бистроту у рухливій грі «Миші та кіт».
- Продовжувати вчити дітей ходити приставним кроком лівим/правим боком. Повторити біг у колоні по одному. Розвивати спритність у рухливій грі «Діти в лісі».
- Продовжувати вчити дітей бігати в колоні по одному по звивистій доріжці. Повторити ходьбу приставним кроком лівим/правим боком. Розвивати координацію рухів у рухливій грі «Конячки».
- Вправляти дітей у вмінні бігати із зупинками. Повторити кочення м’яча двома руками. Розвивати увагу у рухливій грі «Біжіть до мене».
- Повторити уміння дітей котити м’яч вихователю. Повторити біг із зупинками. Розвивати силу у рухливій грі «Підкинь м’яч вище».