тиждень безпеки дитини
Відповідно листа МОН України «Організація та проведення «Тижня безпеки дитини» в дошкільних навчальних закладах» від 19.08.2011 № 1\9-635, Базового компоненту дошкільної освіти у закладі двічі на рік проводиться Тиждень безпеки дитини ( третій тиждень жовтня та квітня).
Основними завданнями Тижня безпеки були:
- Підвищити ефективність освітньої роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя як в умовах воєнного стану так і миру.
- Поглибити теоретичні знання та практичні навички вихователів щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя. 3. Формувати у дітей безпечний стиль поведінки в екстремальних ситуаціях. Навчити їх користуватися телефонами служб безпеки (101, 102, 103, 104), вивчити домашню адресу.
- Формувати навички елементарної першої медичної допомоги, вміння надавати собі та ближньому першу допомогу.
- Продовжувати знайомити дітей з правилами дорожнього руху, поведінки на вулиці, у транспорті, вдома.
- Продовжити знайомити дітей з правилами протипожежної безпеки та поведінкою під час пожеж.
- Формувати у дошкільників основи здорового способу життя. Пропагувати здоровий спосіб життя серед батьків.
- Інтегрувати родинне і суспільне виховання з проблем безпеки життєдіяльності дитини. З метою проведення Тижня безпеки дитини у закладі видано наказ «Про підготовку та проведення Тижня безпеки життєдіяльності дитини в ЗДО»
Упродовж Тижня безпеки дитини в усіх вікових групах проводилися тематичні заняття, вікторини, тренінги, розваги й інші форми роботи відповідно з тем: «Природа-друг, природа-ворог», «Обережність не завадить (формування у дітей безпечної поведінки у різних життєвих ситуаціях)»; «Про здоров’я треба дбати, про здоров’я треба знати», «Увага всім!»; «День самостійної дитини» (один вдома, захисти себе сам).
Протягом Тижня безпеки дитини у ДНЗ також проведені інші заходи та форми роботи з дітьми, зокрема: тематичні заняття в усіх вікових групах відповідно до Плану проведення Тижня безпеки по віковим групам, музичні та фізкультурні розваги; моделювання ситуацій правильної поведінки дітей у різних надзвичайних ситуаціях, інтерактивні ігри з песиком Патроном «Небезпечні предмети», «Небезпечні місця для ігор»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури та їх обговорення; аналіз небезпечних ситуацій та виведення дітьми правил безпечної поведінки тощо.
З метою закріплення навичок безпечного стилю поведінки в екстремальних ситуаціях, відпрацювання елементарних заходів евакуації дітей з приміщення ЗДО, швидкого реагування на надзвичайні ситуації
21 квітня проведено практичний тренінг «Сигнал «Увага всім!» з працівниками та вихованцями закладу.