Дистанційне навчання. Мова рідна, слово рідне (старша група)

Квітуча весна

 

Мета : розвивати уміння складати речення із словами – римами , збагачувати словник дієсловами , прикметниками ; відповідати на запитання повними реченнями; вчити утворювати складні прикметники , узгоджувати їх з іменниками ; закріплювати навички узгодження дієслів з іменниками ;  закріпити вміння визначати останній звук у слові , добирати слова на заданий звук. Виховувати любов до природи .

Матеріал : картки із зображенням предметів для слів – рим , картки із зображенням квітів і їх назвою для фонетичного аналізу , картки – квіти , “чарівна квітка” , відео для фізхвилинки .

Хід заняття

В-ль : Який у вас настрій ? А коли у вас буває гарний настрій ? ( Коли приходить весна , коли світить сонечко , коли дарують квіти ). Зараз у нас яка пора року ? А що відбувається навесні ?

Діти : Тануть сніги , біжать струмки , пташки повертаються з теплих країн , на деревах з’являються бруньки , зеленіє травичка , розквітають перші весняні квіти .

В-ль : А який зараз місяць весни ? Як ви думаєте чому він так називається ? Ось у мене є гарна квітка чарівна і ми з нею пограємо !

Гра / презентація

https://www.youtube.com/watch?v=b-JqI6J6KzE

 

Рослини польові, лісові, садові та кімнатні.

Мовленева гра ” Розкажи де живе квітка “

Діти : Квіти ростуть на клумбі , квіти є у лісі , ростуть у полі і в саду , квіти є у лузі ; квітами прикрашають оселю , одяг , квіти малюють на картинах , с квітів роблять букети та віночки .

 

В-ль : Ми можемо зробити віночок не лише з квітів, а й із слів .

 

Мовленева гра ” Сплети віночок із слів “

В-ль : Діти, ви повинні називати квітку і сказати який перший звук.

 

Дистанційне навчання. ІІ молодша група Б "Ягідка" Вихователі ...

Фізкультхвилинка руханка з рослинами

https://www.youtube.com/watch?v=tHzi5VwpBqo

ТРЕНАЖЕР з читання «Склади весняний букет»

https://www.youtube.com/watch?v=Rgp4fK7TqJ0

А тепер кожен знаходить свою пару ( слова – рими ).

Мовленева.гра ” Знайди пару ”

( Сонечко – віконечко , травичка – полуничка , річка – стрічка і т.д. )

В-ль : А тепер з цими словами кожній парі потрібно скласти речення .

Гра «Плесни в долоні, коли почуєш правильну ознаку весни»

– Діти загоряють, купаються, носять легкий одяг.

– Припікає сонечко.

– Під ногами шарудять сухі різнобарвні листочки.

– Набухають бруньки, розпускаються на деревах листочки.

– Люди збирають урожай фруктів, овочів.

– З теплих країв прилітають птахи.

Дидактична гра ” Склади речення ” (весна, сонечко, травичка, комаха,квіти)

 Вірш

” Весна – красна “

Заглядає  ясне сонечко

До нас у віконечко

Біжить річка

Як блакитна стрічка

Зеленіє шовкова травичка

Розквітає полуничка

Заглянувши під пеньок

Ти побачиш там грибок

Розцвіла біла ромашка

А на ній сидить комашка

І радіють весні діти

Веселяться наче квіти .

В-ль : бесіда за змістом вірша.

Яка весна-сказати лагідні слова ( Ніжна , тендітна , яскрава , мила , запашна).

Звуковий аналіз слова ВЕСНА

– Скільки звуків у слові весна?

– Скільки голосних звуків у слові весна?

– Скільки приголосних звуків?

– Скільки складів?

Ось бачите квіточка почула які ви розумні, тому вона розквітла і дарує кожному свою красу.

Волошка - Flowers

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *