Індивідуальний план самоосвітньої роботи вихователя Ветчинової Н. І .

Iндивідуальний план роботи під час карантину

 (19.05.2020-22.05.2020)

вихователя  Ветчинової Н. І.

Дата Зміст роботи Час Примітки
1. 19.05.20 1.Перегляд вебінару

«Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину».

Мета:отримати практичні поради з налагодження освітнього процесу шляхом застосування у навчанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.Опрацювання статті I.Кондратюк «Перезавантаження» після відпустки».

2.Iндивідуальне спілкування з батьками дітей за допомогою соцмереж.

3.Оновлення  дидактичних матеріалів для розвитку дрібної моторики рук.

4.Виготовлення атрибутів дня вишиванки

9.00-11.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.00-11.30

 

11.30-13.00

 

13.00-15.30

https://youtu.be/omSH5KnON28
2. 20.05.2020 1. Перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу».

Мета:отримати інформацію про використання методичних розробок та способи організувати навчання і дозвілля учасників освітнього процесу під час карантину.

2. Опрацювання статті А.Тристан «Читаймо разом».

Мета:ознайомитись з досвідом реалізації популяризації книжки в дитячому садку.

3.Спілкування з батьками дітей через соц.мережі.

4. Поповнити матеріалом картотеку фізкультхвилинок.

5.Підготувати матеріал для виготовлення виготовлення лепбуку

9.00-11.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.00-12.00

 

 

 

 

12.00-13.00

13.00-14.00

14.00-15.30

https://youtu.be/fFP0d3r9ecQ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Дошкільне виховання», 2019,№5

 

 

 

 

 

 

 

 

3. 21.05.2020 1.Опрацювання статті К.Крутій «Педагогіка калабані».

Мета:поглибити знання про практичні втілення принципу природовідповідності в освітній процес,уточнти поняття-здоров`язбережувальні, здоров`яформувальні та здоров`ярозвивальні технології.

2. Поповнити матеріалом папку «Фізкультхвилинки».

3.Перегляд вебінару  «Немовленнєва дитина в інклюзивному просторі».

Мета: формування уявлення про різні категорії дітей із особливими освітніми потребами, які не мають активного мовлення та не можуть комунікувати з однолітками та дорослими звичними способами.

4.Співпраця з батьками через соц.мережі: завдання для дошкільника на карантин(індивідуальні бесіди,поради,консультації).

5.Робота з «Методичною скарбничкою».

9.00-10.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.00-11.00

11.00-12.30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.30-14.00

 

 

 

14.00-15.30

«Дошкільне виховання», 2019,№6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://youtu.be/4mpBLhv5C4w

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://osvita.ua/school/63379/

 

4. 22.05.2020 1.Опрацювання статті I.Кондратюк «Перезавантаження» після відпустки».

2.Пошук та підготовка матеріалів для створення пам’ятки для батьків та вихователів з питань лытнього оздоровлення

3.Спілкування з батьками дітей через соц.мережі.

4.Пошук інформацїі,підготовка матеріалів для виготовлення масажного коврика.

9.00-11.00

 

 

11.00-12.30

 

 

 

12.30-13.30

13.30-15.00

«Дошкільне виховання», 2019,№8

Мотиваційно-рефлексійний тренінг.

 

 

Мережа інтернет.

 

 

 

 

 

 

Мережа інтернет.

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.