звіт директора (завідувача) за 2022/2023 навчальний рік

 

Звіт директора (завідувача) дошкільного навчального закладу за 2022-2023 н. р.

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178, зміст звіту зроблений на підставі «Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педколективом та громадськістю».

Мета: Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності керівника. Завдання звітування:

  1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом.
  2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.

Дошкільний навчальний заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

  • Конституції України
  • Закону України «Про освіту» З
  • Закону України «Про дошкільну освіту»
  • «Положення про дошкільний навчальний заклад»
  • Базового компоненту дошкільної освіти
  • Нормативно-правові акти

А також, відповідно власного Статуту, Стратегії розвитку на 2021/2026 навчальні роки, Освітньої програми ДНЗ № 6 «СТРУМОЧОК» на 2022/2023 навчальний рік та Плану роботи закладу на 2022/2023 навчальний рік

Я, БАРАБАШ Галина Петрівна, директор (завідувач) дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 6 «СТРУМОЧОК», освіта повна вища, звітую про основні напрямки своєї діяльності за 2022-2023 навчальний рік.

Як директор (завідувач), забезпечую:

  • безпечне перебування дітей та працівників у дошкільному закладі в умовах війни;
  • реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори членів трудового колективу та батьківського комітету;
  • дію від імені закладу, представляю його в усіх державних органах, та інших органах, установах та організаціях;
  • у межах своєї компетенції видаю накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу;
  • приймаю на роботу працівників закладу та звільняю з посади при потребі.

А також:

  1. Контролюю організацію харчування і медичного обслуговування дітей;
  2. Забезпечую дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм правил, техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників, збереження майна закладу;
  3. Відповідаю за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту» та забезпечення рівня дошкільної освіти  у межах державних вимог до її змісту і обсягу;
  4. Контролюю відповідність застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчанні дітей їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;
  5. Підтримую ініціативу щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочую творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;
  6. Організовую різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють.

Загальна характеристика

Комунальний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 6 «СТРУМОЧОК»

Після реконструкції розпочав функціонування у 2014 році, за адресою: вул. Достоєвського, 25

№ з/п Відомості Показники
1 ПІП директора БАРАБАШ Галина Петрівна
2 Державна атестація  2015 р
3 Кількість вихованців 39
4 Кількість груп

Із них:

2
різновікові 2
5 Режим роботи груп 10,5 годин
6 Мова навчання Українська
7

 

Всього працівників

Із них:

19
Педагогічний персонал 6
Обслуговуючий персонал 13

Кількісно –якісний склад педагогічних працівників

Дошкільний навчальний заклад на сьогоднішній день укомплектований педагогічними працівниками:

  • директор -1
  • музичний керівник – 0
  • практичний психолог – 0,5 ст.
  • вихователі – 4

Усього 6 педагогів, з яких мають освітньо – кваліфікаційний рівень:

3 осіб – спеціаліст, що складає  50 %

3 особи – спеціаліст І категорії, що складає 50 %

Медичний персонал складається з 1 особи: сестри медичної старшої

Освітній рівень педагогів

Неповна вища

(молодший спеціаліст)

Базова вища

(бакалавр)

Повна вища

(спеціаліст)

Магістр
ПАВЛОВА Н.М. БОГДАН І.І. БАРАБАШ Г.П.
БАРАБАШ Н.Ю.
ВЄТЧИНОВА Н.І.
ЧОРНОБАЙ В.І.

Методична робота з педагогічними кадрами у 2022-2023 навчальному році була спрямована на підвищення професійного рівня педагогів.

Слід відмітити, що педагоги поглиблено працюють за індивідуальними темами, підвищують свій професійний рівень.

З метою підвищення педагогічної майстерності педагогів, протягом навчального року були сплановані та проведені такі форми методичної роботи:

Педагогічні ради, які відзначились актуальністю, науковістю та педагогічною доцільністю тематики, інноваційним підходом до їх проведення через використання інтерактивних форм і методів роботи.

Цікаво і змістовно були проведені засідання педагогічних рад за темами:

  • Завдання дошкільного навчального закладу на 2022 – 2023 н.р. та шляхи їх реалізації;
  • Охорона життя та зміцнення здоров’я дітей в сучасному дошкільному закладі;
  • Навчання та розвиток дитини під час воєнного стану;
  • Підсумки роботи педагогічного колективу за 2022/2023 н.р. підготовка до літньої оздоровчої кампанії 2023.

Семінар – круглий стіл:

  • Робота закладу в умовах воєнного стану.

Семінар – практикум:

  • Формування активної громадянської позиції.

Колективні перегляди занять.

Консультації (щомісяця), групові та індивідуальні консультації.

Протягом року педагогічний колектив приймав активну участь у різних методичних заходах міста.

Належну увагу приділили поповненню груп ігровими модулями та наповнювання осередків.

Облаштовуючи осередки, вихователі керувались такими принципами:

  • взаємодії
  • динамічності
  • емоційного комфорту
  • зв’язку з реальним життям
  • урахування вікових особливостей дітей

Організоване за такими принципами предметно-розвивальне середовище сприяло розвитку творчих здібностей дітей.

Для  дітей створені  умови для реалізації їх бажань та розвитку здібностей, а саме:

  • медичний кабінет з ізолятором,
  • прогулянкові майданчики для кожної вікової групи зі спортивним обладнанням.

В дошкільному навчальному закладі організовано очну та дистанційну форму навчання.

2 різновікові групи  працюють за програмою «Дитина».

В кінці року був проведений підсумок у вигляді характеристики засвоєння знань дітьми.

8 дітей підготовлено та йдуть до школи.

Виконання «Закону про мови»

Дошкільний навчальний заклад здійснює реалізацію ст.10 Конституції України, Закону України «Про мови». Систематизована нормативно-правова база з даного питання. Адміністрація та педагоги володіють державною мовою.

Дошкільний навчальний заклад україномовний, освітньо-виховний процес, ведення ділової документації здійснюється державною мовою. Діти добре володіють українською мовою. В  групах оформлені національні куточки, в яких розміщені державні та національні символи України, предмети народного декоративно-вжиткового мистецтва. Вихователями зібрані твори українського фольклору: прислів’я, приказки, забавлянки, колискові пісні. Ці куточки стали місцем проведення занять з народознавства, під час яких діти знайомляться з обрядами, звичаями, побутом, творчістю українського народу. Цікаво і змістовно проходять свята, Розваги народознавчого змісту.

Про соціальний захист та права освітньої роботи

В  закладі значна увага приділяється соціальному захисту дітей. Робота  з даного питання ведеться відповідно до вимог Закону України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства». Дошкільний навчальний заклад забезпечено нормативно – правовими документами з питань соціального захисту дітей.

У закладі ведеться облік та складені списки дітей пільгового контингенту.

Про стан здоров’я та фізичний розвиток дітей

Відповідно до Закону України «Про фізичну культуру та спорт», Наказу№ 486 від 21.07.2003р. «Про систему організації фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи в дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладах» зареєстрованого Міністерством юстиції України 07.10.2003р. № 90/38 в дошкільному закладі проводиться робота з фізичного розвитку дошкільників, що є першою сходинкою до зміцнення дитячого організму, підвищення його опірності захворюванням.. Традиційні заняття є обов’язковими в системі фізкультурно-оздоровчої роботи.

Медичне обслуговування дітей закладу забезпечує медична сестра старша ЦАРЬОВА Марина Володимирівна.  Дошкільний заклад має медичний кабінет, ізолятор на випадок захворювання дитини. Їх обладнання в основному відповідає нормативним вимогам.

Медичне обслуговування в дошкільному закладі передбачає надання дітям допомоги у збереженні здоров’я та профілактиці захворювань. Велику увагу протягом навчального року колектив дошкільного закладу приділяє формуванню здоров’язберігаючої компетентності у дітей. Ефективність оздоровчих заходів визначилася тим, що поєднувалася оздоровчо-профілактична робота з педагогічними заходами в умовах звичайного режиму життя дошкільників. Дітей оточують кваліфіковані педагоги, медична сестра, які здійснюють постійний моніторинг стану здоровя дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів, підтримують інтерес дитини до власного здоров’я.

Організація харчування

Управлінням освіти Конотопської міської ради був розроблений алгоритм роботи закладу, режим перебування дітей в який входило і одноразове харчування.

З 19 жовтня 2022 року заклад відновив очну роботу в режимі чергових груп. Медичними сестрами було розроблене меню з урахуванням вікових особливостей, калорійності, цінової позначки. З 01.01.2022 р. харчування здійснюється згідно розробленого меню Є. Клопотенко, відповідно якого були розроблені технологічні картки приготування страв.

Продукти харчування та продовольча сировина приймалися до закладу з відповідним пакетом документів, у необхідній кількості, з дотриманням умов і термінів зберігання та реалізацією продуктів харчування.

Адміністрацією дошкільного закладу систематично здійснювався контроль за дотриманням вимог, щодо зберігання продуктів у дошкільному закладі.

Сестрою медичною старшою постійно контролюється дотримання санітарно-гігієнічних вимог  утримання комори зі збереження сировини і продуктів, щоденно контролюється температурний режим у холодильному обладнанні з занесенням даних до відповідного журналу.

Вся документація з питань організації харчування ведеться своєчасно і якісно, про що свідчать записи у відповідних журналах.

Протягом року в дошкільному закладі було організоване якісне, раціональне, одноразове харчування дітей.

Питання харчування постійно обговорювалося на виробничих нарадах та нарадах при директорі (завідувачі) ДНЗ.

У дошкільному закладі забезпечено щоденне виконання протиепідемічних заходів щодо запобігання спалахів гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь. Так медичною сестрою, та директором (завідувачем) ДНЗ щоденно проводився контроль за дотриманням виконання санітарно-гігієнічних умов на харчоблоці та в групах.

Аналіз виконання вимог санітарно-гігієнічних правил на харчоблоці показав, що харчоблок забезпечений миючими засобами,  посуд відповідає санітарно-гігієнічним вимогам, промаркований, не пошкоджений.

На харчоблоці дотримувались графіків генерального і поточного прибирання. Кількість та стан посуду харчоблоку відповідає санітарно-гігієнічним вимогам, використовується за призначенням.

Харчоблок достатньо обладнаний всім необхідним технологічним обладнанням:

– електроплита на 6 конфорок з духовою шафою;

– електроплита на 2 конфорки;

– електром’ясорубка 2;

– бойлер;

– 3 холодильника, (2 з морозильною камерою);

– морозильна камера;

– ваги 3 шт.

Безпека життєдіяльності

Підготовка укриття, безпечне перебування дітей, створення безпечного освітнього середовища, облаштування комфортних умов перебування дітей в укритті – одне з головніших завдань керівника закладу. 19.10.2022 р. перед відкриттям закладу після вимушеного простою було проведено обстеження спеціальною комісією та ухвалилось рішення щодо можливості організації навчально-виховного процесу. Для батьків була розроблена пам’ятка де були зазначені чіткі рекомендації про перебування дітей, поведінку під час повітряної тривоги. Забезпечили заклад бутильованою водою, ліками невідкладної допомоги, освітлювальними приладами. Гуманітарний штаб для укриття забезпечив ковдрами по кількості дітей, які використовуються в разі потреби. Розробили протоколи безпеки, які відповідають рекомендаціям ДСНС, поведені інструктажі з педагогами, навчання про мінну небезпеку.

Налагоджене партнерство з батьками, в якому рекомендовано на наявність у дітей «тривожних валізок» та вміст у них, бейджиків з повною інформацією про дитину.

Педагогічним колективом ДНЗ проводилась певна робота щодо безпеки життєдіяльності та запобігання травматизму дітей. З педагогічним колективом проводились практичні заняття, тренінги з формування основ компетентності безпечної життєдіяльності в дошкільників.

У відповідності до вимог велася документація дошкільного закладу, систематизована нормативно-правова база з даного питання. Всі працівники закладу обізнані та виконують вимоги законодавчих документів. Своєчасно видавались настановні та підсумкові накази; призначались відповідальні за роботу із запобігання всіх видів дитячого травматизму та відповідальні за життя та здоров’я вихованців. Своєчасно проводились вступні, первинні, цільові, позапланові інструктажі.

Соціально-економічний розвиток

Завдяки спільній праці співробітників та батьків виконані роботи по облаштуванню укриття.

Робота по зміцненню матеріально-технічної бази проводилася на достатньому рівні, а саме:

  • підготовлене укриття для тимчасового перебування під час повітряної тривоги;
  • поведена перезарядка вогнегасників;
  • фарбування обладнання на території ДНЗ;
  • підготовка системи опалення;
  • бслуговування комп’ютерної техніки;
  • обслуговування газонокосарки.

Придбано:

  • канцтовари;
  • господарські товари.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *