Дистанційне навчання. Чарівні фарби/Талановиті пальчики

Тема: Кошеня (нетрадиційна техніка малювання «сухий пензлик»).

Мета: : допомогти дітям засвоїти новий спосіб зображення, жорстким сухим пензлем, який дає змогу найбільш яскраво передати зображення об’єкту, характерну фактуру його зовнішнього вигляду (об’єм, пухнатість).  збагачувати внутрішній світ дитини позитивними емоціями. формувати елементи культури мовлення, уважно слухати співрозмовника,  заохочувати до експериментування та створення картин за допомогою матеріалів, що використовуються в нетрадиційних техніках, розвивати зорову увагу, довготривалу пам’ять, наочно-образне мислення, корегувати дрібну моторику, виховувати в дитини гуманні почуття, елементарні уявлення про доброту, чуйність, уважність, охайність під час роботи.

Обладнання: аркуш паперу з намальованим контуром кошеняти, жорсткий пензель (щетина), пензлик для малювання (білочка), склянки з водою, гуашева фарба, серветки, зразок малюнка, іграшка-кошеняти.

 

Хід заняття

І. Вступна частина:

1.1. Н.П.П. психогімностика «Дружба починається з усмішки» (1)

1.2. Правильна постава, осанка з корекційними мішечками

ІІ. Основна частина:

2.1. Ігровий прийом : -Діти, коли я йшла до дитячого садка, то знаєте кого я зустріла?       А хочете дізнатися кого ж?-  Так хто ж це був? (відповіді дітей)

Зараз я загадаю загадку і ви дізнаєтесь, хто зустрівся мені.

Хто з хвостиком і вушками,

В кого лапки з подушками!

Як ступа – ніхто не чує,

Тихо крадучись полює.

І маленькі сірі мишки

Утікають геть від …(кішки)

Так хто це? Вірно, Кицька. Так от, а на зустріч мені маленьке кошенятко (хтось стукає у двері). Піду подивлюся, хто це до нас в двері стукає?

(беру в руки іграшку-котика.)

–          Діти погляньте, хто до нас прийшов в гості. Та це ж те саме кошенятко, якого я зустрічала. Але чому воно таке сумне?

Почекайте, воно щось хоче мені сказати на вушко .

–          Діти, кошенятко сказало мені, що його звати Васько. Але у нього зовсім немає друзів. Що ж ми будемо робити?

Д/в: «Давайте познайомимось» (діти вітаються, почерзі називають своє ім’я)

 

2.2 Придумала, а давайте намалюємо котику багато друзів, ось таких (показати зразок).

–          Діти, у кого вдома живуть кошенята?

–          А які вони у вас розкажіть?

–          А якого кольору бувають котики?

Ой, діти, Васька хоче щоб ми з вами стали маленькими кошенятками і зробили вправи, які роблять кошенятка.

2.3. Фізкультхвилинка

Кицька з кошенятами весело гуляла

Кицька кошеняток усьому навчала

Тихенько ступати,

Мишок шукати,

На зеленій травиці

Весело стрибати.

2.4. Пальчикова гімнастика « Моя сім’я»

Давайте уявімо, що кожен пальчик — це хтось із нашої сім’ї.

Перший пальчик — наш дідусь,

Другий пальчик — то бабуся,

Третій пальчик — наш татусь,

А четвертий — то матуся,

А мізинчик — наш малюк.

2.5. Практична робота:

Розгляд зразка:    А зараз сідайте на місця і будемо готуватися малювати друзів для Васьки.

Погляньте, я приготувала для вас папір, фарбу, щіточки. Але малювати ми з вами будемо незвичайно. Ми перетворимося на чарівників і зможемо малювати без води. Щіточки у нас непрості. Потрогайте, які вони цупкі.  А на папері вже є зображення кошеняток, але вони не схожі на нашого Ваську. Він пухнастий, має м’яку шерстку. І хоче щоб ми теж намалювали котиків схожих на нього – пухнатих.

А ми з вами вміємо малювати пухнатих кошенят?

А хочете щоб я вас навчила?

Тож давайте розглянемо ваших кошенят. Обведемо пальчиком контур котика і будемо називати в голос його частини тіла: голова, вуха…

– Показ і пояснення виконання:    А тепер так зробимо пензликом, але без фарби. Тепер діти покладіть пензлики і погляньте на дошку.

Набираю щіточкою фарбу коричневого кольору і «тичком» торкаюся до паперу, але без води. Так я заповнюю весь контур малюнка. Звертаю увагу, що щіточку потрібно тримати вертикально (рівно). Тоді наше кошенятко буде пухнате. Потім я візьму звичайну щіточку і намалюю для кошенятка клубочок, щоб йому було чим бавитися.

Давайте згадаємо з чого ми починаємо малювати.

Ми з вами трішки відпочинемо, щоб наші ручки нас слухалися, правильно і красиво малювали, давайте пограємося з пальчиками. Уявимо, що ми друкуємо казочку про котиків на комп’ютері (вправи пальчиками по столі)

-Виконання : (Індивідуальна допомога.- Вихователь(або дорослий) слідкує за процесом виконання роботи та за безпекою).

Розім’яли пальчики?

А тепер спробуйте намалювати. Не забудьте, що щіточку потрібно тримати вертикально. (Діти заповнюють контур малюнка).

–          Якщо ви закінчили малювати кошеняток можемо взяти просту щіточку і доповнити свій малюнок. Намалювати м’ячик, клубочок, сонечко…

Що захочете. Пофантазуйте.

Але працюйте старанно і охайно.

ІІІ. Заключна частина:

3.1. Обговорення виконаних робіт.

3.2. Визначення оплесками найкращого виробу.

3.3. Виставка робіт.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.