Дистанційне навчання. Чарівні фарби

Тема. День народження Синьої Фарби(молодша група)

Мета. Вчити відтворювати короткими лініями краплі дощу, правильно тримати пензлик у робочій руці, спонукати дітей до елементарних творчих проявів, до власного самовираження.Формувати уявлення про синій колір. Розвивати спостережливість, потребу передавати свої враження від побаченого, чуття ритму. Виховувати інтерес до образотворчості, бережне ставлення до фарби.

Матеріал. Пів альбомного аркуша з контурним зображенням хмаринки (для кожної дитини),синя фарба, парасолька, лялька – королева Синя фарба,

 

Хід заняття.

Вступна бесіда.

–  Діти, подивіться, що це  з’явилося ?
(повітряна кулька)

Яка вона красива! Велика чималенька? А якого кольору? А форми?..(відповіді дітей)

Подивітъся, у нашоїсиньої кульки ще є ниточка), до якої прикріплено що?( лист) Ви ще не вмієте читати, тому я прочитаю листа сама:

„ Дорогі діти! Запрошую вас на День народження СиньоїФарби. Ваша Королева – Синя фарба”

-Поїдемо на День народження? Але давайте спочаткуподумаємо, що будемо дарувати (обговорювання )

Домовились. Тоді сідаємо у потяг і їдємо (переїздять в святково прикрашений куточок образотворчої діяльності, сідають на стільці).

Ось ми і приїхали. Це – Королівство Фарб. Подивіться—  нас уже зустрічають. Як ви гадаєте – хто це?( Королева Синя фарба).Давайте привітаємося з нею.

Новая жизнь куклы Барби (ФОТО) - Отношения - Леди Mail.ru

–  Діти, подивіться , яка Королева красива – уся синього кольору. У неї такі   красиві  круглі…(очі),   великий…(бант)  і довге…(волосся).

– Як ви гадаете, вона тепла чи холодна? ( діти торкаються – холодна). Так, вона холодна, як дощик із хмарки.

Давайте послухаємо і голосок(звучить шум дощу в аудіозаписі).На що він схожий?

Слухання віршів про дощик

Дощику, дощику, краще лий,

Крапай, крапай—  не жалій.

Пролийсь в поле ще сильніше—

Стане травка зеленіше!

Дощик, дощик крап, крап, крап,

Мокрі всі доріжки.

Побіжімо всі додому,

Бо намокнуть ніжки. Крап!

-Діти, щоб розвеселити Синю фарбу давайте намалюємо їй дощик і подаруємо Королеві наші малюнки.

Розглядання зразка.

– Діти, що намальовано на малюнку?(дощик) Звідки він йде?( з хмарки).Дощик зображено тонкими лініями, які проведені зверху вниз, ось так (показ проведення ліній вихователем).

Нагадування технічних навичок.

Діти, щоб вийшли гарні малюнки, давайте пригадаємо, як треба тримати пензлик. Беремо пензлик у праву руку між великим та середнім пальцем, підтримуючи зверху вказівним. Дуже не здавлювати пальцями, тримати біля металевого наконечника. Охайно набирати фарбу, обмакаючи пензлик усім ворсом та знімаючи зайвуфарбу об край баночки. Під час малювання вести лінії за ворсом.

Прийом „ Намалюй у повітрі

Діти, давайте візьмемо пензлики правильно та спробуємо у повітрі намалювати дощик зверху вниз.(Діти декілька разів проводять у повітрі лінії зверху вниз).

Самостійна робота дітей.

– Сядьте прямо, не дуже нахиляючись до стола, поклавши руки до локтя на стіл. Старайтеся намалювати дощик гарний, щоб нашій Королеві Синій фарбі сподобались ваші малюнки. Тоді ми з нею ще не раз зустрінемось.

Якщо дитина не засвоїла показаний рух, можна використати показ його рукою на окремому аркуші паперу.

–  Мені здалось, що у нас звідразу стало якось сумно.  Давайте   включимо веселу музику,   як  насправжньому Дні народженні. Може сонечко загляне до нас.

Розглядання малюнків.

Малюнкиви ставляються на стенді.

–  Діти, який гарний дощик у нас вийшов. Усі старалися зробити гарні подарунки. Вони дуже сподобались Синій Фарбі.

Рухлива гра „ Сонечко і дощик”.

–  На прощанняя Синя Фарба хоче з вами погратися в гру « Сонечко і дощик».

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *