Дистанційне навчання. Цікава математика (молодша група)
Тема. Порівняння геометричних фігур між собою.
Програмовий зміст: за допомогою дидактичних iгop та вправ формувати знання про особливості геометричних фігур; закріплювати навичку орієнтування (далеко – близько, перед собою, за собою, збоку).
Maтepiaли: площинні будиночки, на даху яких зображено геометричну фігуру; предметні малюнки, подібні за формою до геометричних фігур (м’яч, телевізор, ялинка, віник, пірамідка, яблуко, вікно та iн.).
Х1Д ЗАНЯТТЯ
- 1. Ігрова ситуація. Вихователь розповідає дітям про те, що сьогодні вони підуть у гості до геометричних фігур. Пропонує відгадати про них загадки.
Biн давно знайомий мій,
Кожен кут у нім прямий.
Bci чотири сторони
Однієї довжини. (Квадрат)
Biн не круг i не квадрат,
I не прямокутник.
Має тільки три кути,
Звуть його… (трикутник).
Я без стopiн i без кутів,
Як звуся, відгадай.
I на малюнках дітлахів
У сонечку впізнай. (Круг)
- Дидактична гра «Розмісти предмети по їх домівках».
Мета: вчити дітей співвідносити за формою предмети з геометричною фігурою та знаходити їх будиночок.
Материал: площинні будиночки, на даху яких зображено геометричну фігуру, предметні малюнки, подібні за формою до геометричних фігур (м’яч, телевізор, ялинка, віник, пірамідка, яблуко, вікно та ін.).
Вихователь просить дітей віднести предмети в будиночки iз зображенням тих геометричних фігур, до яких вони подібні за формою.
- Дидактична гра «Заховай фігурку».
Мета: вчити дітей вкладати втулки в отвори, що мають piзні форми (круг, квадрат, трикутник); закріплювати навички співвідносити кольори втулок з кольором основної частини; розвивати уважність, oкомip, мислення, пам’ять.
Матеріал: картонні (дерев’яні) прямокутники різного кольору з отворами у формі геометричних фігур; набори геометричних фігур-втулок.
- 4. Фізкультхвилинка.
Станем струнко! Руки в боки!
Пострибаймо, як сороки,
Як сороки-білобоки.
Стрибну-стрибну!
Скоко-скоко!
А тепер, мов жабенята,
Ще вприсядки пострибали.
Ква-ква-ква!
Ще раз: ква-ква! —
Щоб спочила голова.
- Дидактична гра « ГЕОМЕТРИЧНЕ ДОМІНО ».
Мета: вправляти дітей в умінні об’єднувати предмети за формою; закріплювати знання геометричних фігур у таких поєднаннях: квадрат, круг; трикутник, круг; трикутник, овал; квадрат, овал; прямокутник, круг; прямокутник, овал; овал, круг; трикутник, квадрат; трикутник, прямокутник; прямокутник, квадрат; розвивати увагу, мислення, пам’ять.
Матеріал: 20 прямокутників-доміно із зображенням геометричних фігур, дві фігури на прямокутнику (наприклад: круг, трикутник). Кольори фігур можуть бути різними.
Хід гри
Поєднання фігур залежить від того, які геометричні фігури потрібно закріпити.
Ускладнення: прямокутники розмістити перед собою, квадрати – за собою, круги – праворуч(збоку), трикутники – ліворуч(збоку).