Дистанційне навчання. Цікава математика.
Програмний зміст:
- Продовжувати вчити порівнювати предмети за розміром, за довжиною, шириною, використовуючи метод накладання; позначати результати порівняння словами більший, менший, найменший ;
- Закріплювати вміння порівнювати геометричні фігури, різні за величиною; виділяти однакові геометричні фігури;
- Виховувати активність на занятті, уважність.
- Учити дітей виявляти творчі здібності під час аплікації.
Обладнання: декорація куточку лісу, плоскі зображення трьох ведмедів, зображення ліжка ,стільців, тарілок трьох розмірів, кольорові смужки (синього і жовтого кольору); геометричні фігури трьох розмірів, чашки трьох розмірів .
Хід заняття
І. Організаційна частина
Вихователь: Діти, хочете відправитися зі мною в казкову подорож?
(-Так!)
Вихователь: -Я вас хочу запросити в казку, а в яку вам допоможе загадка.
Дівчинка у дім прийшла,
Там поїла, попила,
У трьох ліжках поспала,
А господарі повернулися –
Ледве ноги забрала! (Три ведмеді)
Вихователь: Так діти казка називається «Три ведмеді». Маша просить у нас допомоги, коли вона була в гостях у ведмедиків Маша трошки побешкетувала дуже багато бід в будинку натворила, і втекла, а тепер їй соромно. Але ми допоможемо їй все виправити? Ви згодні?
Діти: Так.
– Ну тоді в дорогу, в ліс до будиночка трьох ведмедів.
ІІ. Основна частина.
Тож дивіться: он лісок,
А за ним уже струмок.
А в струмку вода холодна.
Можна замочити ноги.
Ми його перестрибнемо,
Потім далі всі підемо.
Діти один за одним перестрибують і йдуть далі.
Вихователь: – Діти дивіться там за річкою хатинка в якій живуть ведмеді.
( І вода в річці холодна, перестрибнути не можна. А чому через струмок ми могли перестрибнути? (Бо він вузький-вузький.)
— А чому через річку не можна перестрибнути? (Бо вона широка.) Покажіть, яка вона.
— Як же нам потрапити до хатки? (Місточок зробити.)
— Погляньте, чи нічого поряд немає? (Є дві досточки.)
— Вони однакові за довжиною? (Ні, довга і коротка.)
— Яку візьмемо, щоб перейти через річку? (Довгу.) Отже, обережно перейдемо і ведмежа переведемо.
Вихователь: – Ось ми і прийшли до хатки ведмедиків.
(Діти проходять і сідають на стільці )
Вихователь: -Діти, а давайте пригадаємо казку «Три ведмеді».
-Який за розміром був тато – ведмідь? А ведмедиця мама? А їх синочок?
Як визначити, хто більший ,а хто менший? ( треба прикласти)
Дидактична вправа «Добери ліжка, стільці, чашки..»
(Діти добирають ліжка, стільці, чашки.. відповідно до розміру кожного ведмедя пояснюючи свій вибір.)
Вихователь:– Молодці дітки, допомогли Маші виправити її вчинки. Маша знає що ведмедики у сні бачать сунички ,тому вирішила пригостити ведмедів суницями.
Робота з кольоровими смужками паперу.
(Діти сідають за столи і викладають на жовту смужку маленькі сунички)
- Скільки їх? (Багато)
- Давайте спробуємо їх порахувати.(Всього три)
Вихователь: А на синю смужку покладіть велику суничку.
– Скільки суничок на синій смужці? (Одна)
-Яких суничок більше великих чи маленьких?(Маленьких багато, а велика одна.)
Вихователь: – Молодці діти дуже гарно попрацювали, нагодували ведмежат, час відпочити.
Фізхвилинка
Три ведмеді йшли додому,
Татко був великим, великим,
Мама, чуть поменше зростом,
А синок, малятко просто.
Три ведмеді в чащі жили,
Головой вони крутили,
Ось так, ось так, головой вони крутили.
Три ведмеді мед шукали, Дружно дерево гойдали.
Ось так, ось так, дружно дерево гойдали.
Три ведмеді воду пили,
Перевалюючись ходили.
Ось так, ось так, перевалюючись ходили.
Вихователь: Діти, а давайте для кожного ведмедика зведемо окремі будиночки де вони будуть складати свої іграшки.
Дидактична гра «Побудуємо будиночки»
Кожна дитина отримує набір геометричних фігур, діти співвідносять великий квадрат з великим трикутником.
Вихователь: – Дітки ведмедики захотіли нас пригостити чаєм, але у них не вистачає чашок давайте їм допоможемо прикрасити чашки для гостей.
Суха аплікація «Прикрась чашку»
Діти прикрашають чашки геометричними фігурами. Велику чашку кружечками, трохи меншу квадратиками и маленьку трикутниками.