Дистанційне навчання. Мова рідна, слово рідне (молодша група)
«Цікава подорож»
Мета: продовжувати формувати у дітей уявлення про живу природу, зокрема поняття про ліс, та його мешканців. Закріпити правила поведінки в лісі.
Розвивати мислення, фантазію, мовлення.
Закріпити знання пальчикових ігор, розвивати дрібну моторику рук,
Виховувати почуття співпереживання і взаємодопомоги.
Продовжувати розвивати діалектичну мову дітей.
Обладнання: аудіо запис, іграшки: колобок, зайчик, ведмедик.
- Діти, сьогодні ми з вами вирушимо в подорож,давайте поміркуємо на чому можна подорожувати? (відповіді дітей)
- Так, правильно, сьогодні ми з вами вирушимо на потязі, тож сідайте і в путь!
(під супровід музики діти йдуть один за одним за вихователем).
Перша зупинка «Казкова»
(розгляд ілюстрацій до казки «Колобок»)
– хто зліпив Колобка?, куди він подівся?Кого зустрів? Що з ним трапилося?(відповіді дітей)
– бабуся і дідусь мабуть засумували без колобка, давайте допоможемо
Їм і спечемо самі.
Пальчикова гімнастика «колобок»
Насипали муки (пальчиками та долоньками виконують рухи відповідні до тексту)
Розбили яєчко, посолили, налили молока і замісили тісто,
Взяли тісто зліпили колобка і в піч посадили,печеться колобок, рум’яний, духмяний(дихальні вправи)
Витягли колобка і посадимо його в кошик,щоб віднести дідусю і бабусі.
- Сідаємо в потяг і вирушаємо знов в путь.
Наступна зупинка «Лісова»
Чи можна через ліс проїхати на потязі?
Які звірі живуть в лісі? Які рослини ростуть?(відповіді дітей)
Так, правильно, то ми через ліс підемо по доріжці, йдемо один за одним, щоб не загубитися.
Фізкультхвилинка «Ми по лісі йшли, йшли…»
(діти виконують рухи за текстом)
Ми по лісі йшли, йшли, малинку знайшли,
потягнулися, дістали і в кошик поклали,
ми по лісі йшли, йшли, чорничку знайшли,
нахилилися, зірвали і в кошик поклали.
Ми по лісі йшли, йшли, калинку знайшли,
Потягнулися, зірвали, і в кошик поклали.
Ми по лісі йшли, йшли суничку знайшли,
Нахилилися, зірвали і кошик поклали..
- Діти, погляньте, тут під ялинкою хтось плаче, та це ж зайчик, чому ж він плаче, давайте пригадаємо віршик про зайчика.
- Біжить зайчик дорогою, та й скаче,
Затуляється лапками, та й плаче,
- Всі городи обійшов, а капусти не знайшов.
- Діти,давайте допоможемо зайчику
Пальчикова гра «Квасимо капусту»
Взяли ми капустину,
Капустину ми пошаткували
(прямі кисті рухаються вгору-вниз)
Солодку моркву натирали
(діти труть правим кулачком по лівій долоні)
Посолили все смачненько
(рухи пучкою)
Постискали все вправненько
(стискання обох кистей у кулачок)
Склали в діжу і хай собі кваситься.
- Діти, зайчик вам подякував, і вже не плаче.
- То ж підемо далі по лісі.
Ми по лісі йшли, йшли, грибочок знайшли,
Нахилилися, зірвали і в кошик поклали,
Ми по лісі йшли, йшли, шишечку знайшли,
Потягнулися, зірвали і в кошик поклали.
– ой, діти, подивіться, чи я ж це хатка(вихователь запитує тихим голосом),
– хто ж тут живе?, та це ж ведмедик.
А як його хатка називається?
- Що ж там в барлозі в нього є?
Пальчикова гра «Оселя ведмежат»
(Малята в супроводі віршика виконують рухи кистю).
Стоїть стіл у барлозі на дубовій нозі,
(показують «стіл», прикривши кулачок однієї руки долонею іншої)
Поряд стільчик ось такий,
(«стілець» змінюють положення рук, ставлячи долоню вертикально біля кулачка)
А під столом діжа з медом,
(виставляють перед собою кулачки)
Це хатинка ведмежат.
(з’єднані кінчики пальців «дивляться» вгору)
- Ось ми і вийшли з лісу і знову сідаймо в потяг.
- Наступна зупинка «Дитяча»,
- подивіться, що там видніється.
- Та це ж наш дитячий садочок.
Пальчикова гра «Дім із воротами»
Стоїть на околиці затишний дім,
(діти з’єднують перед собою кінчики пальців обох долонь)
Та чомусь ворота закриті у нім
(долоні ставлять одна до одної ребром у низ, великі пальці підняті вгору)
Прокинувсь господар – ворота відкрив,
І в гості усіх малят запросив.
(розводять долоні рухом уперед, утворюючи між ним відстань у декілька сантиметрів).
Бесіда про дитячий садочок.
- Ось і закінчилась наша подорож, чи сподобалось вам подорожувати, що саме?
- Підсумок заняття.