Дистанційне навчання “Правила дорожнього руху”

Тема: Правила дорожнього руху

Мета: закріплювати правила дорожнього руху, вчити застосовувати знання, отримані раніше в практичній діяльності. Вдосконалювати вміння дітей розрізняти дорожні знаки ; уважно слухати дорослого та свого товариша; відповідати на запитання. Закріпляти уявлення дітей про призначення світлофора, про його сигнали. Активізувати процеси мислення, уваги і мовлення дітей; виховувати кмітливість і винахідливість.  Виховувати потребу дітей бути дисциплінованими та уважними на вулицях, обережними та обачними.

Матеріал: лепбук «Правила дорожнього руху»; макет світлофора.

Хід заняття

Вихователь: Діти, сьогодні у нас буде незвичайне заняття! Ми з вами сьогодні будемо працювати з нашим леп буком, який я вам приготувала. Але коли я його вранці відкрила, то побачила, що там все переплуталось. І я хочу щоб ви допомогли мені навести в ньому порядок.  Ви готові починати?

А перше з чого ми почнемо, це цікаві загадки. Відгадаємо їх?

Три різнокольорові кола

Блимають один за одним.

Світяться, моргають –

Людям допомагають.

(світлофор)

Цей кінь не їсть вівса,

Замість ніг – два колеса.

Сядь верхи і мчись на нім,

Тільки краще права кермом.

(велосипед)

Не гуде і не летить,

Жук по вулиці біжить,

Оченята у жука –

Два блискучих вогника.

(автомобіль)

Що за диво, диво дивне:

На колесах цей будинок,

Гумове взуття на нім,

А харчі його –  бензин.

У середині – малята,

І дорослих там багато.

(автобус)

Вихователь: Молодці ,малята! Ви правильно відгадали загадки.  Тож пропоную вам продовжити далі. На дорозі допомагає дотримуватися правил дорожнього руху та  нашого безпечного руху?

Діти: Дорожні знаки.

Вихователь: Дорожні знаки – кращі друзі пішоходів і водіїв. Вони розповідають про те, що можна і чого не можна робити на дорозі.

Діти, подивіться в нашому лепбуці переплуталися усі дорожні знаки. Тож я вам пропоную їх розкласти на три групи: попереджувальні, наказові і заборонні. Та назвати, що який знак означає.

Вихователь кладе на стіл усі знаки і діти розкладають знаки на три групи називаючи їх.

А ми продовжуємо. І тепер настав час з’ясувати, наскільки добре ви знаєте правила дорожнього движения.Ребята, встаньте по колу. Я буду кидати м’яч і задавати питання, а ви відповідаєте на питання і повертаєте м’яч.

  1. Хто йде по тротуару? (пішохід)
  2. Де люди чекають транспорт? (на зупинці)
  3. Хто називається «водієм?» (Людина, яка керує транспортним засобом.)
  4. Як на дорозі позначається пішохідний перехід? (Спеціальною розміткою – «зебра».)
  5. Як називається місце перетину двох доріг? (перехрестя)
  6. Чому не можна з’являтися зненацька перед близько йде транспортом? (Тому що транспортні засоби не зможуть відразу зупинитися.)
  7. Чим відрізняються транспортний світлофор від пішохідного? (Транспортний світлофор має три сигналу – червоний, жовтий, зелений, а пішохідний два – червоний і зелений.)
  8. Хто перший повинен вийти з автобуса – дорослий чи ти? (З будь-якого транспортного засобу першим завжди виходить дорослий, потім дитина.)
  9. Як треба правильно обходити автобус, спереду чи ззаду? (Треба почекати поки він від’їде.)
  10. Можна грати дітям біля дороги?

Фізкультхвилинка “Автомобілі”.

Прокинулися, потягнулися.

Нахил голови вниз, руки за головою, лікті вниз.

Руки вгору-в сторони, підняти голову – прогнутися – глибокий вдих.

Заводимо мотор.

Ноги нарізно, руки в сторони. Поворот тулуба вліво-вправо з обертальними рухами кистей рук перед грудьми.

Перевіряємо ремені безпеки.

Ноги нарізно, руки вздовж тулуба. Нахили вліво-вправо, руки ковзають уздовж тулуба.

Перевіряємо гальма.

Руки за спиною, обертальні рухи стопою лівої-правої ноги по черзі.

Поїхали.

Ходьба на місці, переходить вбег.

Вихователь: погляньте, в нашому лепбуці є ще одна кишенька і в ній щось заховалось. Поглянемо? Так, правильно тут в нас лежали розрізані малюнки, тож давайте їх складемо і розповімо усім, що там намальовано (гра «Склади пазл»). Діти виконують завдання, пояснюючи.

Вихователь: Діти, наше сьогоднішнє заняття добігає до кінця. Погляньте як гарно стало, ви виконали усі мої завдання. , і я хочу подивитись як ви запам’ятали , що ми сьогодні робили.

–Чому неможна переходити проїжджу частину на червоний сигнал світлофора? А на який можна?

–  Де люди чекають транспорт?

–  Як на дорозі позначається пішохідний перехід?

–  Як називається місце перетину двох доріг?

–  Хто перший повинен вийти з автобуса – дорослий чи ти?

–  Як треба правильно обходити автобус, спереду чи ззаду?

Можна грати дітям біля дороги?

Молодці, все пригадали, а за ваші старання лепбук приховав в собі ще одну цікавинку. Розмальовки, котрі ви зможете розфарбувати у ваш вільний час.

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.