Дистанційне навчання “Правила дорожнього руху”
Тема: Правила дорожнього руху
Мета: закріплювати правила дорожнього руху, вчити застосовувати знання, отримані раніше в практичній діяльності. Вдосконалювати вміння дітей розрізняти дорожні знаки ; уважно слухати дорослого та свого товариша; відповідати на запитання. Закріпляти уявлення дітей про призначення світлофора, про його сигнали. Активізувати процеси мислення, уваги і мовлення дітей; виховувати кмітливість і винахідливість. Виховувати потребу дітей бути дисциплінованими та уважними на вулицях, обережними та обачними.
Матеріал: лепбук «Правила дорожнього руху»; макет світлофора.
Хід заняття
Вихователь: Діти, сьогодні у нас буде незвичайне заняття! Ми з вами сьогодні будемо працювати з нашим леп буком, який я вам приготувала. Але коли я його вранці відкрила, то побачила, що там все переплуталось. І я хочу щоб ви допомогли мені навести в ньому порядок. Ви готові починати?
А перше з чого ми почнемо, це цікаві загадки. Відгадаємо їх?
Три різнокольорові кола
Блимають один за одним.
Світяться, моргають –
Людям допомагають.
(світлофор)
Цей кінь не їсть вівса,
Замість ніг – два колеса.
Сядь верхи і мчись на нім,
Тільки краще права кермом.
(велосипед)
Не гуде і не летить,
Жук по вулиці біжить,
Оченята у жука –
Два блискучих вогника.
(автомобіль)
Що за диво, диво дивне:
На колесах цей будинок,
Гумове взуття на нім,
А харчі його – бензин.
У середині – малята,
І дорослих там багато.
(автобус)
Вихователь: Молодці ,малята! Ви правильно відгадали загадки. Тож пропоную вам продовжити далі. На дорозі допомагає дотримуватися правил дорожнього руху та нашого безпечного руху?
Діти: Дорожні знаки.
Вихователь: Дорожні знаки – кращі друзі пішоходів і водіїв. Вони розповідають про те, що можна і чого не можна робити на дорозі.
Діти, подивіться в нашому лепбуці переплуталися усі дорожні знаки. Тож я вам пропоную їх розкласти на три групи: попереджувальні, наказові і заборонні. Та назвати, що який знак означає.
Вихователь кладе на стіл усі знаки і діти розкладають знаки на три групи називаючи їх.
А ми продовжуємо. І тепер настав час з’ясувати, наскільки добре ви знаєте правила дорожнього движения.Ребята, встаньте по колу. Я буду кидати м’яч і задавати питання, а ви відповідаєте на питання і повертаєте м’яч.
- Хто йде по тротуару? (пішохід)
- Де люди чекають транспорт? (на зупинці)
- Хто називається «водієм?» (Людина, яка керує транспортним засобом.)
- Як на дорозі позначається пішохідний перехід? (Спеціальною розміткою – «зебра».)
- Як називається місце перетину двох доріг? (перехрестя)
- Чому не можна з’являтися зненацька перед близько йде транспортом? (Тому що транспортні засоби не зможуть відразу зупинитися.)
- Чим відрізняються транспортний світлофор від пішохідного? (Транспортний світлофор має три сигналу – червоний, жовтий, зелений, а пішохідний два – червоний і зелений.)
- Хто перший повинен вийти з автобуса – дорослий чи ти? (З будь-якого транспортного засобу першим завжди виходить дорослий, потім дитина.)
- Як треба правильно обходити автобус, спереду чи ззаду? (Треба почекати поки він від’їде.)
- Можна грати дітям біля дороги?
Фізкультхвилинка “Автомобілі”.
Прокинулися, потягнулися.
Нахил голови вниз, руки за головою, лікті вниз.
Руки вгору-в сторони, підняти голову – прогнутися – глибокий вдих.
Заводимо мотор.
Ноги нарізно, руки в сторони. Поворот тулуба вліво-вправо з обертальними рухами кистей рук перед грудьми.
Перевіряємо ремені безпеки.
Ноги нарізно, руки вздовж тулуба. Нахили вліво-вправо, руки ковзають уздовж тулуба.
Перевіряємо гальма.
Руки за спиною, обертальні рухи стопою лівої-правої ноги по черзі.
Поїхали.
Ходьба на місці, переходить вбег.
Вихователь: погляньте, в нашому лепбуці є ще одна кишенька і в ній щось заховалось. Поглянемо? Так, правильно тут в нас лежали розрізані малюнки, тож давайте їх складемо і розповімо усім, що там намальовано (гра «Склади пазл»). Діти виконують завдання, пояснюючи.
Вихователь: Діти, наше сьогоднішнє заняття добігає до кінця. Погляньте як гарно стало, ви виконали усі мої завдання. , і я хочу подивитись як ви запам’ятали , що ми сьогодні робили.
–Чому неможна переходити проїжджу частину на червоний сигнал світлофора? А на який можна?
– Де люди чекають транспорт?
– Як на дорозі позначається пішохідний перехід?
– Як називається місце перетину двох доріг?
– Хто перший повинен вийти з автобуса – дорослий чи ти?
– Як треба правильно обходити автобус, спереду чи ззаду?
Можна грати дітям біля дороги?
Молодці, все пригадали, а за ваші старання лепбук приховав в собі ще одну цікавинку. Розмальовки, котрі ви зможете розфарбувати у ваш вільний час.